MARGONEM

Strona Poświęcona Margonem

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2010-07-23 18:59:35

-=Przemo=-

Moderator

Zarejestrowany: 2010-07-23
Posty: 41

Umiejętności [Spis i poradnik ]

Wielu ludzi prosi o spis Um dla TO wiec napiszę ze źródła o którym (jak sądzę) niektórzy nie wiedzą.



WAŻNE:
NIE SPAMOWAĆ postami typu:
- A jakie ja mam mieć UM?/Pomoże mi ktoś w UM?
- A ile mam SA?/Mam ,tyle a tyle, SA
(Wszystko co nie jest związane z tym tematem)
Jeżeli chcemy zapytać się czy mamy dobre UM/czy coś zmienić to pisać TU: www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=74877

Polecam również ten temat: www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=124583&ps=0 ,jeżeli chcielibyście pochwalić się waszymi UM to tam

Za spamowanie '-'

MOZEMY:
- Dyskutować o UM
- Poprawiać błędy w tym poście


Wstęp:


Jest to tylko spis(!) umiejętności dla TO.Poradnika nie mogę napisać bo nie jestem doświadczonym w Um dla TO więc skopiowałem z tematu Skinnera


Gdzie się uczyć?


    ->Droga siły - Aberyt (kowal) przedmieścia karka-han w chatce
    ->Droga sprytu - Szargat w Torneg



Spis Umiejętności


    Droga siły- Aberyt




Teoria walki (Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi siły)
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,28,30,32,34,36,38,40,43,46,49,52,56,60,65,70,75,80,85,90
____________________________________
Uderzenie krytyczne mieczem (Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.)
Bonusy:
Miecze: Cios krytyczny +1,2,3,4,5,6,7%
Wymagania:
Wymagana siła: 100,125,150,175,200,225,250
Wymaga: Teoria walki
____________________________________
Silne uderzenie (Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne)
Bonusy:
Miecze: Siła krytyka fizycznego +4,8,12,16,20,24,28,32,36,40%
Wymagania:
Wymagana siła: 100,125,150,175,200,225,250,275,300,325
Wymaga: Teoria walki
_____________________________________
Wytrzymałość (Zwiększa ilość życia za punkty siły)
Bonusy:
+0.1,0.2,0.3,0.4,0.5,0.6,0.7,0.8,0.9,1,1.1,1.2,1.3,1.4,1.5 życia za 1 pkt siły
Wymagania:
Wymaga: Teoria walki
_____________________________________
Specjalizacja dwóch broni (Atak fizyczny drugą bronią staje się skuteczniejszy.)
Bonusy:
Pomocnicza: Atak +5,10,15,20,25,30,35%
Wymagania:
Wymaga: Teoria walki
Wymagana profesja: Tancerz ostrzy
Wymagany poziom: 25,30,35,40,45,50,55
______________________________________
Wyzywający okrzyk (Ściąga na ciebie gniew przeciwników)
Bonusy:
Zmusza przeciwnika do ataku na ciebie
Koszt: 7,8,9,10,10,10,10 energii
Wymagania:
Wymagana siła: 50,75,100,125,150,175,200
Wymaga: Teoria walki
______________________________________
Agresywny atak (Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy)
Bonusy:
Miecze: Atak fizyczny+10,25,50,100,250,400,600,800,1000,1200,1500,1800,2200,2600
AC:-15,-35,-75,-150,-400,-600,-800,-1000,-1200,-1400,-1600,-1800,-2000,-2400
Koszt: 12,12,12,13,14,15,16,18,19,20,21,22,23,24 energii
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,30,35,45,55,65,75,80,100,120,140,160,180,200
Wymaga: Teoria walki
______________________________________
Rozpraszający cios (Wyprowadza przeciwnika z równowagi obniżając jego szansę na cios krytyczny i przebicie)
Bonusy:
Miecze: Obniża przeciwnikowi szanse na przebicie i krytyk o 10,12,15,20,25,30,35,50%
Koszt: 15,15,15,16,17,18,19,20 energii
Wymagania:
Wymaga: Teoria walki
_______________________________________
Końskie zdrowie (Mikstury lecznicze przywracają więcej zdrowia)
Bonusy:
Mikstury leczenia +1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15%
Wymagania:
Wymagana siła: 20,40,60,80,100,120,140,160,180,200,220,260,300,340,400
Wymaga: Teoria walki
(Duże wymaganie/nie dla TO)
________________________________________

    Droga sprytu- Szargat




Teoria taktyki (Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi sprytu)
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,28,30,32,34,36,38,40,43,46,49,52,56,60,65,70,75,80,85,90
_________________________________________
Naturalny unik (Zwiększa naturalną zdolność uniku)
Bonusy:
Unik +3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25
Wymagania:
Wymagana zręczność: 70,100,130,160,190,220,250,280,310,340,370,400
Wymaga: Teoria taktyki
(Duże wymaganie/nie dla TO)
__________________________________________
Wrodzona szybkość (Sprawia że jesteś szybszy w walce)
Bonusy:
SA +10,20,30,40,50,60,70,80,90,100,110,120,130,140,150,160,170,180%
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,30,35,40,45,50,55,60,65,70,75,80,85,90,95,100,105,110
Wymaga: Teoria taktyki
__________________________________________
Wrodzona odporność(Zwiększa naturalną odporność na truciznę)
Bonusy:
Blokuje 10,25,50,75,100,150,200 obrażeń od trucizny
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,33,45,58,72,88,100
Wymaga: Teoria taktyki
__________________________________________
Sprawność fizyczna (Zwiększa ilość punktów życia)
Bonusy:
Życie +75,150,200,300,400,500,650,800,1000,1200,1400,1600,1800,2000,2200,2500,3000
Wymagania:
Wymaga: Teoria taktyki
_________________________________________
Złapanie oddechu (Przywraca punkty energii.)
Bonusy:
Ilość energii +30,45,60,75,90,100
Wymagania:
Wymaga: Teoria taktyki
(Polecam na wyższych levelach)
_________________________________________
Potrójne uderzenie (Szansa na uderzenie drugi raz bronią główną, jakkolwiek bez żadnych bonusów i ataku magicznego.)
Bonusy:
Pomocnicza: +5,10,14,17,20,23,25% szans na 3 uderzenie bronią główną, po ataku bronią pomocniczą.Wymagania:
Wymagany poziom: 25,28,30,33,35,38,40
Wymaga: Teoria taktyki
Wymagana profesja: Tancerz ostrzy
(Polecam)
__________________________________________
Precyzyjne rany (Zwiększa szansę na głęboką ranę jeśli posiadasz przedmiot z takim bonusem.)
Bonusy:
+3,5,7% szans do głębokiej rany.
Wymagania:
Wymagany poziom: 30,45,60
Wymaga: Teoria taktyki
__________________________________________
Bolesne rany (Zadawane głębokie rany są mocniejsze.)
Bonusy:
+35,75,100,150,200,250,300,350,400,500,600,700,800,900,1000,1100 obrażeń do głębokiej rany.
Wymagania:
Wymagany poziom: 25,35,45,55,65,75,85,100,115,130,145,160,175,190,205,220
Wymaga: Teoria taktyki
(Duże wymaganie/nie dla TO)


Poradnik By : Fabie



    Witam. Przeanalizowałem UMki kilkakrotnie. A więc:

    UM na szybką walkę
    - Teoria taktyki
    - Potrójne uderzenie
    - Naturalny unik
    - Wrodzona szybkość

    Inwestujemy w te 4 UMki aż do 55 poziomu. Potem dodajemy:
    - Teoria walki
    - Specjalizacja dwóch broni

    Jeśli zostaną wolne punkty dodajemy:
    - Sprawność fizyczna

    Dodajemy w kolejności w jakiej występują pierwsze 4 UM, a na 55 lvl dodajemy kolejne 2. Dlaczego? Otóż Specjalizacja dwóch broni mało daje na niskich poziomach.Dopiero broń pomocnicza z gnolli jest porządniejsza.

    Przykład:
    Mamy 10 punktów UM, rozdajemy następująco:
    - Teoria taktyki: 3
    - Potrójne uderzenie: 3
    - Naturalny unik: 1
    - Wrodzona szybkość: 3



    UM na walkę turową
    - Teoria taktyki
    - Potrójne uderzenie
    - Naturalny unik
    - Wrodzona szybkość
    - Sprawność fizyczna
    - Teoria walki
    - Specjalizacja dwóch broni
    - Agresywny atak

    Z tym, że Teorię walki i Agresywny Atak rozwijamy, gdzieś od 45 poziomu, a Specjalizację Dwóch Broni od 55. Polecam zrobienie resetu na 45 lvlu.


    Uwaga
    Najważniejszą UMką jest Potrójne uderzenie, ono 1 powinno zostać rozdane do ostatniego poziomu.


    Agresywny atak używamy na magówi w ostatnim ciosie przeciwko innym profesją.




A oto drugi poradnik ze strony: eMargo



    A teraz jak rozkładać te UM –ki.


    Generalnie próbujemy mieć wszystko po równo. Zaczynając swoja historię z umiejętnościami warto trochę więcej zainwestować w trzeci cios, gdyż na tym etapie jest bardziej przydatny niż agresywny atak czy specjalizacja dwóch broni.



    Plan rozkładania UM:



    Lvl 35 – 11pkt



    Teoria taktyki 3
    Naturalny unik 1
    Wrodzona szybkość 2
    Potrójne uderzenie 2
    Sprawność fizyczna 2

    Teoria walki 1



    Lvl 45 – 21pkt


    Teoria taktyki 4
    Naturalny unik 1
    Wrodzona szybkość 4
    Potrójne uderzenie 4
    Sprawność fizyczna 4
    Teoria walki 2
    Silne uderzenie 2



    Lvl 55 - 31pkt



    Teoria taktyki 5
    Naturalny unik 1
    Wrodzona szybkość 4
    Potrójne uderzenie 5
    Sprawność fizyczna 5

    Teoria walki 3
    Silne uderzenie 3
    Agresywny atak 3
    Specjalizacja dwóch broni 2




    Lvl 65 - 41pkt



    Teoria taktyki 5
    Naturalny unik 2
    Wrodzona szybkość 4
    Potrójne uderzenie 5
    Sprawność fizyczna 5

    Teoria walki 6
    Silne uderzenie 4
    Agresywny atak 6
    Specjalizacja dwóch broni 4



    Lv 75 -51pkt



    Teoria taktyki 6
    Naturalny unik 2
    Wrodzona szybkość 6
    Potrójne uderzenie 6
    Sprawność fizyczna 5

    Teoria walki 7
    Silne uderzenie 6
    Agresywny atak 7
    Specjalizacja dwóch broni 6



    Dalej już sami wyczujecie jak dawać




---> => Komentarze graczy <= <---



Magma Dragon:

    Najpierw na maksa trzeba mieć potrójne uderzenie
    Potem w SA i Unik,a od 55lvl trzeba zacząć dawać w Specjalizacje dwóch broni.




Raphael:

    Sam inwestuje w trzeci cios i naprawdę, polecam!!!




Raelag:

    Ja uważam ze najlepsze umki są takie... (możecie mnie uważać za mało doświadczonego ale z naprawdę kiepskim EQ wygrywam dużo pvp)
    ... a więc już wiadomo ze to UM na pvp...

    wiec ja to przedstawiam tak:
    => Do końca Potrójne Uderzenie
    => Potem dodajemy Wrodzona Szybkość do 3 lvl
    => Następnie do końca Specjalizacje Dwóch Broni

    Potem to już Sprawność Fizyczna, Uniki i minimalnie Agresywny Atak

    (To jest oczywiście tylko moja wypowiedz ale jednak gorąco polecam)




Pelilos:

    Najpierw trzeci cios na max'a. Potem w SA i można w hp i unik. Specjalizacja dwóch broni, Cios krytyczny i siła krytyka + agresywny atak. A później już w co chcecie.





Tancek:

    Ja osobiście nie ładuje w Agresywny atak, bo uważam, że to badziewie choć dzięki temu nie jeden tancerz mnie rozgromił
    Osobiście ładuje w 3 cios juz max, SA i kryta bo jak siądzie porządny hit to...

    Polecam zarówno częstotliwość jak i siłę krytyka.



Slasher


    Teoria taktyki: 1, 4, 6, 10, 12, 15
    Naturalny unik: 8,
    Wrodzona szybkość: 3, 13, 17, 18
    Potrójne uderzenie: 2, 5, 7, 9, 11, 14, 16 (x) // na 42 lvl


    To jest, wg mnie, najlepsze rozłożenie UM na początkowych lvl. Dzięki temu mamy przyzwoite SA oraz 3 cios. Dopiero po 42lv można zacząć inwestować w drogę siły.
    A co do agresywnego ataku - polecam dawać od 55lv (powyżej 60lv można expić na magicznych mobkach typu ogniki).





Wszystkim dziekuje za te pomocne komentarze
Co jakis czas bede dawal plusy za tego typu posty


<=================================>



Każdy dobry komentarz lub podanie informacji typu "CośCoś jest bardzo dobre","Polecam CośCoś ponieważ jest super" itp. będą nagradzane plusem (nie wszystkie ale takie dobre ,to tak )
ALE...

...za spróbowanie napisać czegoś 'od tak' będą ostrzeżenie a potem minusy.(Trzeba edytować posta)



______._____._____.______.______.______.______.______.______.______





Dzięki za przeczytanie tego tematu.
Przepraszam ,jeżeli to kogoś denerwuje, za skopiowanie poradnika ale zrobiłem to by "skompletować go" (nie jestem tak doświadczony w UM, "nie chce owijać w bawełnę"
Mam nadzieje że pomogłem komuś ^^




UWAGA!!!
(Odnośnie podanych przeze mnie UM...)
Nie wszystkie UM są wskazane dla T.O.!Można je dodać jeżeli się chce
Pokazałem tylko te które są dostępne dla TO a nie...,przeznaczone.(To dla waszej wiadomości)


http://www.pexu.1ts.pl/sig1824678&style=1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.margofan.pun.pl noclegi w Lubiatowie