MARGONEM

Strona Poświęcona Margonem

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2010-07-23 19:04:52

-=Przemo=-

Moderator

Zarejestrowany: 2010-07-23
Posty: 41

Opisy Expowisk

Witam.Zakładam dziś temat,w którym zawarte będą opisy expowisk.Każdy może opisać expowisko na którym zdobywa doświadczenie,a nagroda za to go nie minie.

Opisy proszę robić tak:

1.Miejsce,gdzie znajduje się expowisko.
2.Przedział lvl-owy,w którym możemy zdobywać tu doświadczenie.
3.Potwory,jakie tam spotkamy.
4.Ilość expa,którą można zdobyć wybijając cały resp.
5.Uwagi dotyczące danego expowiska.





    1.Zamek w Starych Ruinach
    2.15-20lvl
    3.potwory:Pająk(1 lvl), Zjawy(7 lvl), Nietoperze(8 lvl), Cmentarny Ghul(15 lvl), Nieumarły Mnich(17 lvl), Nieumarły Wojownik(19 lvl)
    4.500-2,5k
    5.Nieumarły Wiarus(20 lvl), Astratus(*elita* 22lvl)
    Opis: Nie ma grupek ale exp ciężki bo dużo gości, najlepszy exp nocą (na Perkunie niema nikogo prawie)

    ~By Don Asiroud~




    1.Grota Złoczyńców (Eder) p1, p2, p3, p4.
    2.20-26
    3.Rozbójnicy(29-36), Skorpiony (30-35), Żmije jaskiniowe (27), Pełzacze (25-27).
    4.Ok. 20k
    5.Niedużo expa, ale dość słabe potwory - i co najważniejsze, bardzo mało ludzi (ja wbijając od 20 do 26 nie spotkałem nikogo, tylko wyższe levele na queście z hersztem).

    ~By Kisuke~




    1.Siedziba maga w Eder.
    2.18-29
    3.Demony 22-26, Cerber elita (28)
    4.ok.60k/resp
    5.Expi się tu świetnie,sklep z miksami mamy prawie że pod nosem...

    ~By Gofen I~




    1.Osada Zulusów + groty
    2.16-31
    3.Zulusy od 25 lvl-a i elity 31-34 lvle (loota heroik)
    4.Za cały resp można nabić około 90 k expa
    5.Red mapka, dużo tu dedaczy, trzeba expić rano lub wieczorem.

    ~By Prliud~




    1.Las Goblinów, Morwowe Przejście, Podmokła Dolina
    2.29-35
    3.Gobliny - 30-36 lvl
    4.ok.70-80k
    5.Siedzi tu ogrom ludzi.Można wylootować tu dużo unikatów.

    ~By Gofen I~




    1.Zapomniany Grobowiec-P.1.-P.4
    2.30-40
    3.Jest dużo Ghuli. 1 elita "Dowódca Ghuli"(P.4)
    4.ok.100k,zależy od lvl-a
    5.To jest mapka czerwona. Można tam znaleźć dedaczy ale rzadko kiedy ktoś tam jest.

    ~By Rasiker~





    1.Zburzona twierdza,Nawiedzony jar+jaskinie
    2.34-43
    3.orki 41-46 elity: Thowar,Krogor Elity II:Razuglag Oklash
    4.W nocy za 2 mapki ok.300-350 k,zależy od lvla
    5.Expić można tu bardzo wcześnie,ja polecam 33-35 do około 43-44,minusem jest to,że w dzień możecie nie zobaczyć nawet żadnego orka,ponieważ expi tu dużo ludzi.Krótko:exp najlepszy w nocy,w dzień cieżko tu czegoś szukać.

    ~By Gofen I~





    1. Mroczny przesmyk, Zapomniany szlak + jaskinie
    2. 40 - 50 (najlepiej 42 - 48)
    3. Mobki 47 - 58lvl, 60lvl elita Vonaros, 63lvl Kraken
    4. Za 1 mapkę 50k
    5. Looty średnie. Pióra z orłów i niektóre kamyczki z harpii lądują na aukcji po różnych cenach. Osób sporo, ale rano zawsze można poexpić. Mobki nie są w grp. Wszyscy to wojowie z wyjątkami galaret w jaskiniach i Vonarosa, z którego lecą czasam dobre looty.

    ~By Marshin~




    1. Radosna polana - pvp, Wioska Gnolli - red + jaskinia - pvp.
    2. 50-65
    3. Odyńce, lochy (62,63) czasami w grp, gnolle (64-70) zwykłe + elity.
    4. Bez ludu około 100k
    5. Looty dużo warte (jak na ten lvl), niewiele osób (jeżeli są to 55+), do lootnięcia strzały z fizykiem na 60lvl (dużo warte na aukcjach). Elity dają unikaty na 60+. Stwory w większości to woje i łowcy, reszta to tance niewiele magów w jaskini. Grupy max 3 mobki.

    ~By Marshin~





    1.Lazurytowa Grota
    2.55-60
    3.Kobold(52),Kobold łucznik(55),Kobold nożownik(56)grupki od 2 do 6 osobników.
    4.250-350 k
    5.Świetne expowisko.Gdy nie ma ani 1 osoby można wbić 55-60 w jeden dzień(mój przykład).Jest to bardzo proste:zmieniamy um na wielokrotny strzał,dajemy pare punktów w złapanie oddechu i gotowe.Na 55 z 1 uni powinno się kłaść grupkę 5 koboldów,choć ja kładłem 6(3 hero,4 uni w eq).Świetne expowisko,polecam.

    ~By Gofen I~





    1. Zdradzieckie przejście, Labirynt margorii , Kopalnia margorii - red
    2. 55-60
    3. Darhouny - 63-68lvl , dławiciele - 71-73 , krasnoludy 65-69
    4. 50-100k
    5. Nuda, marny exp, ale mało ludu. Zamiast expić w tym czasie na koboldach gdzie dużo ludu można sobie o każdej porze dnia wejść tutaj. Looty rzadko lecą z krasnali co i tak jest mało ważne. Często można spotkać kostka bez ludu. Mobki to wojowie.

    ~By Marshin~





    1. Sosnowe odludzie, Trupia przełęcz, Księżycowe wzniesienie + jaskinie - PvP (lokum Goplany - red)
    2. 60-70
    3. Południce - 69 elita, Wieczornice - 71 elita, leszy - 68 elita, pumy i pantery - 68-74
    4. Czasami nawet 250k
    5. Exp przeciętny, ludność przeciętna, looty favorit. Rzadko, ale jak coś lootnie będzie dużo warte. Mobki często w grp. Większość to wojowie (jak zawsze), ale trzeba również uważać na Południce, Wieczornice, które są paladynami (dużo uników).

    ~By Marshin~





    1.Sosnowe odludzie-jaskinie
    2.60-73
    3.wermonty i demlisze
    4.bez ludu około 200k jedna mapka
    5.exp jest świetny nawet po 70levelu dopóki nie niszczymy lotu.

    ~By voldemort powrocil~






    1.Labirynt wyklętych
    2.70-82
    3.Minotaury 78,84 i elita Berog Astron 88 lvl
    4.300-400 k razem z czerwoną mapką
    5.Występują tu grupki 2-4 minotaurów,jak również pojedyncze.Znajduje się tu jedna czerwona mapka,na której respi się elita.

    ~By Gofen I~





    1.Biblioteka Andarum
    2.78-85
    3.Spotkamy tam elity na 85.88lvl oraz Seldera elita 90lvl
    4.Ok. 300k
    5.Jest to red mapka, uwaga na dedaczy.
    Często jest dużo osób, polecam expić w nocy bądź rano.

    ~By BasioreX~





    1.Złudny trakt,Kwieciste przejście,głuchy las,lazurowe wzgórze i opuszczona jaskinia w złudnym trakcie
    2.79-85
    3.Bandyci 92-95,orły 90 i 91 i dwa elity bandytów 94 i 96
    4.ok.350k
    5.Dobry exp,ale często elity mają krytyki

    ~By Wojownik-Ackar~





    1.Kopalnia żółtego kruszczu p1-p2,grota samotnych dusz p1-p3
    2.77-90
    3.Grexy, Urgrapy i Volamty
    4.400k
    5.Dobry exp,mało miksów sie traci, ponieważ z nich wypadają niezłe.

    ~By Wojownik-Ackar~





    1.MAGAZYN WIN P1-P3,ZIELONA GROTA P1-P3
    2.80-87
    3.Korredy 92 i 89 i elitka 92
    4.550k
    5.Często dużo osób,ale exp niezły

    ~By Wojownik-Ackar~




    1.Szumiąca gęstwina + jaskinie
    2. Najlepiej 75 , aczkolwiek ogólnie jest to 70-85.
    3.Rosomaki (68-72) , Wodna Salamandra (78) , oraz mrówki (77-79)
    w Jaskini respi się równie Mrówka Królowa *elita* 80 lvl.
    4.Wybijając jaskinie , będzie koło 250-450k.
    5.Expowisko ogólnie dobre , na p.4 znajduje się Red mapka , o której wspominać nie warto , jednak respi się tam Elita.

    ~By Dark hunted ghost~




    1. Skalne cmentarzysko (1-3p) - 1p - pvp, 2,3p - red
    2. 80-90
    3. Alghule (80-83lvl) Elity + 84lvl E2 Łowca czaszek, który znajduje się w 2 miejscach
    4. P1 jest w pojedynczych mobach, a na p2 i p3 Można bez ludu wyexpić 300k na mapę
    5. Minusem jest sporo ludu więc lepiej expić rano/w nocy. Sporo osób stoi na E2, z której leci mnóstwo świetnych heroików i 3 legi. Stwory to woje i łowcy, E2 jest magiem. Grupy 2-5. Z elitek lecą hero strzały na 80lvl

    ~By Marshin~





    1.Podziemne rozpadliny,grań romtym,kopalnia graziel-uzbad(nie wiem ile pokoi)
    2.Na mniejszych grupkach zaczynamy od 82,na większych od 90,kończymy tam exp na 100
    3.Imp:92,imp sługa ognia:88 i elita imp demon ognia:98
    4.600k-800k
    5.Wymarzony exp,Ale często dużo ludzi.

    ~By Wojownik-Ackar~





    1. Śnieżna grota p.2 , Śnieżna grota p.3 przejście zamarzniętych kości, sala zamarzniętych kości, przejście lodowatego witru, sala lodowatego wiatru, przejście magicznego mrozu, sala magicznego mrozu, lodowa sala,Kryształowa grota p1,Kryształowa grota p2, Kryształowa grota p3 ,Kryształowa grota p.4 Kryształowa grota przejście prawe,Kryształowa sala smutku
    2. 90-100
    3. Niedźwiedziołak(100), Lodowy włochacz(102), Purpurowy Włochacz(105), Trujący Mykonid(104), Lodowy Mykonid(106)
    4. Zależy od lvla , ja na 95 1m expa (przeczyściłem wszystko)
    5. Expowisko dobre, mało ludzi w dodatku respi się heros Perski Książę(116lvl)

    Respią się tu także 4 elityII:
    Miłośnik łowców - 108 lvl, Wojownik
    Miłośnik rycerzy - 108 lvl, Wojownik
    Miłośnik magii - 108 lvl, Wojownik
    Królowa sniegu - 124 lvl, Mag

    ~By Kaffychs~






    1. Korsarska nora (9 mapek) - non pvp, Ukryta grota morskich diabłów (4 mapki) - red
    2. 90 - 118 (najlepiej 100-110)
    3. Piraci 10 - 112 + 2 elity (Henry Kaprawe Oko) - 114lvl (z obstawą)
    4. Bez ludu - 500k / 10min na szybkich walkach, 1 mapa 200-400k (chyba )
    5. Nie ma ludu do 10 rano i od 18 (sprawdzone ), na Henrym można lootnąć kilka uni/hero. Exp przyjemny, grupy 2-5. Większość ich to woje, lecz jest trochę łowców i tancków. Looty beznadziejne choć czasami może z nich lootnąć uni. Strzały 106lvl z trutą i 110lvl fizyk.

    ~By Marshin~




    1. Kuźnia Worundriela p.7 sala 1
    2. 105-115 ( najlepiej)
    3. Ognie (100 , 117)
    4. Koło 600-800k za jedno przejście.
    5. Expowisko dobre, polecam , wszelakie grupy , między innymi 3-4 , jednak by tam expić , należy uzbroić się w coś porządnego .

    ~By dark hunted ghost~




    1. Kuźnia Worundriela p.7 sala 2
    2. 115-125
    3. Ognie(100 , 117) , żary (121 elita) + Golemy (136)
    4. Koło 800k-1m za przejście na koło 115-120 lvlu.
    5. Również jest to dobre expowisko , należy jedynie uważać na dedaczy , oraz na większe grupy Żarów , lub też na golemy.

    ~By dark hunted ghost~




    1. Oaza siedmiu wichrów , Ciche rumowiska, Dolina suchych łez [All red]
    2. 110 - 120 (najlepiej zacząć od 113)
    3. Mumie od 113lvl, chrabąszcze od 103lvl + elitki: Mumie, Antyczni wojownicy, Cheperu (114-117).
    4. Ponad 400k za 1 mapę.
    5. Mobki w większości magowie z urozmaiceniem magów, expi się bardzo przyjemnie ze względu, że z elitek czasami lootają dobre itemki (uni, hero). Looty rzadkie, zwykłe są od 40k, hero bardzo drogie, a unikatów nikt nie kupuje. Warto zwrócić uwagę na niebieskie chrabąszcze, z których lootają tp do Cichego rumowiska. Osób czasami się kilka pokaże, ale w nocy nie powinno być problemów.

    ~By Marshin~




    1.Wyjący wąwóz, Babi wzgórek. oraz jaskinie
    2.111 - 117 lvl
    3.Góralski rozbójnik, Mistrz ciupagi, Łowca fretek, Strażnik piwa, Hanka patelnianka, Dobra żona, Stary dziad
    4.Fajny exp około 150k za mapkę + jaskinie wejdzie ponad 200k
    5.Bardzo fajne itemki i często lotają (nawet drogie niektóre ponad 80k! )

    Są też 2 elity II :

    Wójt Fistuła - 118 lvl, Tancerz Ostrzy
    Teściowa Rumcajsa - 125 lvl, Mag

    ~By voldemort powrocil~




    1. Kuźnia Worundriela p.7 sala 3/4
    2. 125-145
    3. Ognie (100 , 117) , żary (121 elita) , Golemy (136) + Golemy Elity (142lvl)
    4. Koło 1m-1.5m (?)
    5. Expowisko dobre, duże grupy dające niekiedy po 70-80k , duża mapka , co oznacza dużą ilość potworów.

    ~By dark hunted ghost~



    1.Wyspa wraków.
    2.120-140
    3.Szkielety 126-130
    4.Około 500k.
    5.Exp dobry , nie licząc tego , że tutejsze potwory mają co 2 tury uniki.

    ~By Dark hunted ghost~



    1.Magradit, Magradit -Góra Ognia <--(Wyspy)
    2.110-120
    3.Palisadowy skorpion(w) , Zjadliwy skorpion (w) , Skorpin Płonacego jadu (m) , Feniks (w) , Ifryt (m) elita, Marid (b) elita.
    4.ok.300/400k, ok. 7% poziomu.
    5.Expowisko bardzo, bardzo dobre. Skorpiony i feniksy to w większości woje, więc moża sie popisać swoim SA uderzajac 2-3 hity pod rząd. Ifryty są słąbe a dają dużo expa ( 1 Ifryt 6k ), a dotego z Marida lootają bardzo dobre *Heroiki* warte po 30m, jednak Marid to nie jest elita do expienia, tylko do stania na nim ma on tylko 2 respy na mapce

    ~By -YmooN- ~





    1. Wyspa Caneum
    2. 130-150.
    3. Gliniane Golemy (136 , 138 *elita* , 146 *elita*) , Demiurgi (142 lvl *elita*)
    4. Hmm , koło 700k-1m za przejście (?)
    5. Exp ogólnie nawet dobry , troszkę mało tego expa , ale za to z elit lootają heroiki , oraz z Demiurgów płaszcz hero warty koło 35-40m.

    ~By Dark hunted ghost~





    1. Nawiedzone kazamaty
    2. 140-160
    3. Praorki 149-156, Władca klanów e2 160lvl, respi się obłąkany na tych mapkach
    4. Za resp ok. 600k, ale nie liczyłem
    5. Expi się tu dobrze,sklep z miksami mamy prawie że pod nosem, lecz w dzień jest dużo ludzi, więc polecam expić tam w godzinach wieczornych.

    ~By Darth~





    1. Tristam
    2. 140-155
    3. Wiedźmy 150-156lvl, o ile mnie pamięć nie myli, Adariel e2 155lvl, respi się heros Atalia
    4. Za cały resp wiedźm (Tristam, domy, upiorna, sabatowe) pewnie tak z 700k z respu.
    5. Expi się dobrze, mało ludzi. Często można spotkać Atalię. Często loota miotły dużo warte na aukcji.

    ~By Darth~






    1.Nawiedzone Komnaty + Sala Królewska
    2.- 160(155)-180
    3.- Stworki (elity) 161-168 w grupach do 6 sztuk.
    4.- Za przejście to jakieś 1-2m expa
    5.- Jedyne i zaraz dobre expowisko na ten lvl, ale niestety są duże grupy stworków i łowca sam to jakoś od 170 może tu expić z powodzeniem. Polecam z magiem w grupie
    No i tłok, w końcu to jedyne expowisko na 160+, tak do 170+ wtedy już na furbole można iść.
    W sali królewskiej są 3 elity na 170lvl i jedna na 174 o ile pamiętam.

    ~By Mopumitxa~






    1.Komnata czarnej perły:
    2.160-180
    3.Tylko wojowie (elity) 169-173 grupy do 5
    4.Coś w okolicach 1m
    5.Samotny exp raczej tu odpada, ale z palem lub wojem idzie nieźle, a z magiem to już zależy od maga. Samemu od 175 można latać omijając grupki po 5, bo chyba łowca na 175 ich nie leje (nie wiem jeszcze, bo nie mam 175lvlu)
    Po za tym respi tu Czarna perła życia unikat który leczy chyba 10x14k, ale nie jestem pewna ile dokładnie.

    ~By Mopumitxa~




    1. Zapomniany las, rozległa równina, zalana grota p.1 i p.2-pomarańczowe mapki
    2. 170-180.
    3. Furbole (175-181) elity
    4. 700k-1.1m za resp
    5. Alternatywa dla komnat, gdzie łowcom cieżko expić. Bijemy tylko pojedyncze (szybka) i grupy 2 furboli(wolna lub szybka w zależności od lvlu i eq)Dodatkowo szansa lootnięcia hero z elit.

    ~By valraven~




    1. Wyspa Ingotia wraz z całą siecią jaskiń
    2. 155-170.
    3. Rogogłowi (163-164) i elity (162, 169, 172)
    4. Za pełne przejście 2-2.5m
    5. Wyśmienity exp o ile jest pusto. Szansa lootnięcia hero oraz możliwość zgrupowania się na e2 (175 lvl)


http://www.pexu.1ts.pl/sig1824678&style=1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
agencja reklamowa slask serwis apple warszawa